piątek, 23 marca 2012

Stuff

Oha~!
Dziś luźna notka o paru bardzo cennych rzeczach, w których posiadaniu jesteśmy. Tak zwany STUFF! lol.
No więc tak, po pierwsze flaga! Od flagi się wszystko zaczęło. To dzięki niej się poznałyśmy, dzięki niej zauważyli nas Japończycy i dzięki niej miałyśmy mnóstwo świetnej zabawy podczas zbierania autografów.
Ale! Na naszej fladze jest jeszcze wiele miejsca, a skoczków też coraz więcej, więc zbieramy dalej! ;p

Po drugie, plastron Noriego, z którym również wiąże się śmieszna historia. Dostałyśmy go na pożegnanie, pamiętacie? A uśmiech Funakiego jak nas zobaczył cud miód. LGP 2010 w Wiśle było naprawdę świetne... mam nadzieję, że kiedyś się uda to przebić. A za pare lat jedziemy odwiedzić Sapporo, nie? Tego to dopiero nic nie przebije :p.

A na koniec coś ode mnie. Dwie bardzo cenne rzeczy, z podpisem skoczka, którego mogę bez zawahania nazwać soim ulubionym! Nikt tak pięknie nie skacze i przyzna to chyba każdy! A przy tym jest równie wspaniałym człowiekiem. Bije od Niego tyle ciepła, że już na drugi dzień po spotkaniu się za Nim tęskni. Mam ogromną nadzieję, że zobaczymy Go jeszcze w Polsce.

Mamy jeszcze pare śmieci, ale to chyba nie warto pokazywać hahaha. Idą wakacje i mam nadzieję, że trzeba będzie pisać nową notkę na ten sam temat :p.

Nigatsu

5 komentarzy:

  1. Łaa super!!Plastron Kasaiego ach..
    Świetnie by było gdyby Kazuyoshi zawitał jeszcze do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, że tak późno ale mam słabą pamięć...ah pamietam jak zbierałyśmy na fladze podpisy :) mówiłam, że nam się uda xD i twój wyraz twarzy gdy cię zaczepiłyśmy z pytaniem skąd masz tą piękną relikfię xD...bezcenna ;) musimy to kiedyś powtórzyć ^_^
    ~Semi~

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam! Kazuyoshi jest najcudowniejszy pod słońcem! <3 Drugiego takiego wspaniałego sportowca i człowieka nie ma ^^
    Mam nadzieję, że będziemy miały jeszcze okazję Go spotkać ^^

    No i nie możemy zapomnieć o Nakanishim xD
    On był genialny z tym swoim aparacikiem xD

    Aaa i następnym razem bez własnej flagi nie jadę xD xD

    Haha ekipa Ganbatte Japan w Sapporo!! O to by się dopiero działo xD xD

    Ach Nigatsu miałyśmy szczęście, że w tym tłumie Semi wypatrzyła Twoją flagę ^^

    Ale się rozpisałam :P

    ~Riina~

    OdpowiedzUsuń
  4. haha :D:D, no tak! Pan Nakanishi <3333
    -Nigatsu-

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też się baton dostał... ;p
    kazuyoshi is love

    OdpowiedzUsuń