wtorek, 7 sierpnia 2012

Wisła 2012

Oha~!

Bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo przepraszam za takie opóźnienie! Na serio nie wiem co sie ze mną działo, ale prawie się nie dotykałam internetu i jakaś taka zestresowana byłam i nie miałam siły, żeby tu coś napisać. Mam nadzieję, że to się już nie powtórzy!

Pasowałoby napisać jakąś relację z Wisły! No więc tak: jako, że nie lubię pisać o konkretach takich jak wyniki itp, bo przecież każdy i tak je już od dawna zna, to nie napiszę o nich hehe. Napiszę trochę o skoczkach! Bo tak się składa, że odwiedziło nas w tym roku kilka 'nowych' twarzy. Nowych dla mnie, bo ich nigdy na żywo wcześniej nie widziałam, także kilka słów o nich bedzie.

Całe szczęscie, że udało mi się zdobyć komplet autografów na naszą ganbattową flagę! Wszystko poszło gładko. Yuta okazał się bardzo miły, bo mrugał do dzieciaków i w ogóle haha, troche taki zamulasty, no ale flegmatycy tak mają. Kenshiro był najfajniejszy z nowych twarzy :3, no a Kento hmm, dopiero ostatniego dnia go polubiłam haha. Taki ważniak z niego, nic sie nie uśmiechał prawie. A Junshi oczywiście spoko ziomek. Koniec mojej super relacji hahaha.

Skoki fajne jak zwykle, ale brakowało po pierwsze naszego składu! Po drugie Funakiego i Nakanishiego!
Mam nadzieję, że za rok to się zmieni i będą najlepsze skoki ever! Plis!


Niedługo nowości na jutubie! Pozdrawiam <3

Nigatsu

4 komentarze:

  1. noom była bardzo sympatycznie... :)
    Tak za rok przydałoby się większe grono,żeby Japończycy mogli nas łatwiej zauważyć ;)tssyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Większe grono i troche bardziej hałaśliwe;p

    No, Wisła to jest Wisła, jak zawsze sympatycznie, Kento spięty był, nie czuł się pewnie w takim znamienitym gronie i przed taka publicznoscia, dlatego taki ważniak :) Junshi spoko, ale śmiał się z Hideharu! (i tej typiary od fotki) ;p Nori to wiadomo, Shohei miły od początku,a Yuta tez okazal się pozytywnym bohaterem ;D Kenshiro, hehehee, piekne wlosy :) Smutno bez Nakanishiego, tęsknota za Fune, ale chociaż był Hideharu, jak promyczek słońca... :) ;p no i nie zapominajmy o trenerze Yokokawie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha Twoja relacja Nigatsu jest powalająca xD
    Szkoda, że mnie nie było :(((((( Buuuuuuu

    ~Riina~

    OdpowiedzUsuń